Home - Reisverslag uit Valkenburg, Nederland van Vivian Raeven - WaarBenJij.nu Home - Reisverslag uit Valkenburg, Nederland van Vivian Raeven - WaarBenJij.nu

Home

Blijf op de hoogte en volg Vivian

26 November 2012 | Nederland, Valkenburg

Het weerzien met Nederland is vreemd. Wat is het hier koud, donker, nat, laaggelegen en ontzettend volgebouwd. Maar wat kijk ik uit naar het weerzien met jullie allemaal, het slapen in mijn eigen bedje en het gebruik van mijn vertrouwde OV-kaart.

Ik heb ontzettend genoten van de prachtige natuur, de rijke culturen, het avontuur en het onbekende. Het gebruik van 5 auto’s in drie maanden was minder leuk, maar het enige minpunt aan de hele reis.

Bedankt voor het volgen van mijn verhaaltjes en voor jullie berichtjes. Ik heb er erg van genoten om soms van jullie te horen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Valkenburg

Zuid-Afrika

8 weken coschap gynaecologie in Paarl en daarna 3 weken reizen van Kaapstad naar Johannesburg.

Recente Reisverslagen:

26 November 2012

Home

26 November 2012

Een knallend eind

11 November 2012

Actie!

03 November 2012

Kaapstad - last part

02 November 2012

Namibia!
Vivian

Actief sinds 28 Aug. 2012
Verslag gelezen: 2316
Totaal aantal bezoekers 13769

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2012 - 25 November 2012

Zuid-Afrika

Landen bezocht: